En happy ending

På december måneds julesysler og gøremål. Er selv ankommet i mål uden julestress. Stof og Stil blev besøgt i går, da trangen til en ny juledug lige pludselig dukkede op. Der var nærmest mennesketomt, og jeg kunne boltre mig på restebordet...halleluja!

Efter en kort rundering, fik jeg overbevist mig selv om at den "gamle" stadig er ok og ganske pæn, så jeg tøffede hjem igen med lidt andet under armen.

Anden er næsten tøet op, så den kan få ærespladsen på kuglegrillen. Julesnapsen venter på at blive siet, og ser nu ganske indbydende ud. Konfekten er smukt pakket ind i en guldæske fra Anton...flink fyr ;-)

Mine juleindlæg er nu samlet på denne billedecollage, så jeg kan blive mindet om en skøn december måned sammen med alle jer.  Tusind tak for alle jeres kommentarer og hilsner. 

En GLÆDELIG JUL til jer derude...må fridagene blive lange og hyggelige.

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...