Tøsetur til

Forum, hvor Femina havde dækket op til tag-selv-bord for købelystne kvinder (og få mænd)  i alle aldre. Lækre biler var kørt i stilling, så mændene ikke kom til at kede sig alt for meget. 

Bettina og Gitte udstillede på messen. Deres flotte billeder var i godt selskab med andre dygtige kunstnere. 

Frisør Dennis Knudsen underholdte publikum med hans helt specielle humor..."min voks kan lave knuder, som ikke kan gå op - "træk" håret bagud, så rynkerne bliver glattet ud". En ansigtsløftning hos frisøren...det er da godt gået.

På Hanne Tvermoes stand UnikaGlasDesign kunne jeg se mange flotte glasting kreeret ved hjælp af glasfusing-metoden. Jeg kunne forstå på Hanne, at det kræver lidt "muskler" at håndtere denne hobby, og at nordjyderne er dem med flest værksteder. Kunne nu godt tænke mig at prøve det, måske der i fremtiden kommer lidt flere værksteder her på sjælland, så jeg ikke skal ud og foretage store investeringer i min egen ovn. Kik forbi Hannes hjemmeside  her...

Efter messen var vi en tur i Magasin...det er nu smart med denne Metro. 
Gode gamle Magasin...så forandret og alligevel ikke, for jeg kan stadig 
finde trekantssandwich med skinkesalat og honningkager, ren nostalgi ;-)

Vi fik en kop cappuccino ved siden af forfatteren Hanne Vibeke Holst...jeg ville ikke forstyrre hende, men det er da lidt sjovt at man kan møde så mange forskellige mennesker og et dryp af kendis i dette stormagasin. Jeg tænker, at autografjagere ville have kronede dage her.

Efter lidt forvirring i Metroen...hvilket tog og så videre...nåede vi til Nørreport station,
hvor der var der en tung sort "sky" af diesel, så man begyndte at undre sig
...er det sådan hver dag, eller bare et tilfælde. Jeg blev da lidt bekymret,
og begyndte at tænke på den asiatiske kultur, hvor hvide masker er en del af bybilledet.

Aftensmaden... "find 1 rigtig på mit foto"...MUMS!

Sent hjemme, men alt i alt en dejlig tur,
hvor dankortet kun blev lidt nedslidt.

En skøn lørdag til jer.

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...