Man skal slå sig i gedeskindet


Hvis man skal handle i Harrods…et af verdens dyreste stormagasiner.

At besøge det, er en oplevelse i sig selv. Flotte udsmykninger i egyptisk tema og en masse dyre ting, hvor den almindelige lønmodtager ikke kan være med.

Jeg var dog mest imponeret af deres foodafdeling, der mindede om en gammel købmands- og slagterbutik. En fantastisk stemning var der. Kokke stod og tilberedte maden ved bestilling...steak, østers og grønt.

En afdeling med julepynt var allerede åbnet i august måned…Merry christmas og Let it snow strømmede lystigt ud af højtalerne. Jeg håber virkelig, at ekspedienterne har en turnusordning.

Jeg havde besluttet mig for, at jeg VILLE købe noget i den butik. Ikke noget særligt, og gerne lidt kitchet, så valget faldt på denne her lille fætter, der skal hænge på mit juletræ i år. Prisen taler vi ikke om...

Måske en ny skik, der skal praktiseres hver gang jeg rejser…tag noget kitchet med hjem til juletræet eller alternativt…forær det til andre i en pakkekalender ;-)

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...