Et skulderklap...


Se bare hvad jeg har modtaget af Lisbet fra LLL & Co.

Med prisen følger 4 TO DO's

# 1 - TAKKETALE

Lisbet...nu har vi snart fulgtes ad i mere end et halvt år, og delt mange sjove, 
alvorlige og kreative indlæg. Tusind tak fordi du valgte 
mig som modtager af denne pris.

# 2 - Give award videre til 8 bloggere

Sorry...jeg kan ikke "kun" fremhæve 8 blogvenner, 
da I alle gør et stort stykke arbejde derude og inspirerer mig hver dag. 

For det første ønsker nogle af jer at være awardfrie, 
for det andet kræver det mere forberedelse fra min side at vælge ud, 
da jeg gerne vil lade en kommentar følge den enkelte prismodtager. 
Dette koster tid på overskudskontoen,  så jeg vil i stedet gribe det an på min 
helt egen måde...hvordan vil nogen nok spørge...fortsættelse følger ;-) 

# 3  - Fortælle de 8, at de har fået en award
Her er muligheden for, at I selv føler jer som vindere. 
Fra jeres start i denne blogverden og til dags dato...
fra 1 læser til måske flere hundrede.
Klap jer selv på skulderen og sig "godt gået".

# 4 - Dele 10 ting om dig selv

JEG...

01
Troede jeg drømte, da jeg i supermarkedet i går så, 
at man nu kan købe mørk chokolade med heksehyl

02
Er helt mørbanket efter 1 times spinning i mandags

03
Er hurtig til at spotte spisesteder, når jeg er i byen

04
Har givet førstehjælp til en myg i denne uge

05
Den sorte farve inspirerer mig

06
Glemmer tit at afmelde månedens bog

07
Lignede engang en indianer på et klassebillede

08
Har stoppet mit sponsorat til benzintankerne,
efter jeg udskiftede min 4-hjulstrækker med en mindre bil

09
Er vild med køkkenmaskiner og grej

10
Leder stadig efter en vækkeurs coach


En dejlig dag til alle jer derude...

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...