En stor TAK


Til Tina med bloggen "Tina Dalbøges kreative påfund",
som har været så sød at tildele mig en award.

Jeg skal huske, at...
  1. Takke og linke til den person, som har givet dig en award - tjek!
  2. Give en award til 8 andre bloggere, som du fornyeligt har lært at kende - afventer... 
  3. Fortælle de 8 blogvenner om prisen - afventer...
  4. Dele 8 ting med mine læsere - tjek!
Afventer betyder, at jeg har brug for lidt mere tid..
    8 ting....
    • nyder mine fridage.
    • er go' til at udnytte opvaskemaskinens rummål.
    • leger med flere kreative ting
    • betragter livet som værende meget skrøbeligt
    • elsker sko sko sko
    • har glemt hvordan benzindækslet på min bil skal åbnes
    • ejer en million kogebøger
    • er god til at lytte
    Awarden var "logo" løs, så jeg har givet den lidt kulør. 


    Må I alle få en dejlig aften. 

    *KNUS*

    Printfriendly

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...