Mit nye erhverv


Som vinduespudser er kommet snigende med årene. Endnu ikke som permanent brillebærer, da jeg stadig kan finde rundt i byen uden gangstativ og GPS, men  mere som medlem af "TAG AF, TAG PÅ" klubben.

Efter jeg har fået det medlemsskab, er min hverdag stille og roligt blevet en anden. Nu skal jeg huske dem snart alle vegne, hvor teksten er lille - fx ved indkøb. Jeg har ikke noget imod disse hjælpemidler, men hvor er det bare besværligt.



En helt ny brilleverden har også åbnet sig...glidende overgang...3 "look" i samme glas...hold da helt fast ! Efterhånden som synet bliver længere og længere, vokser samlingen af briller og alle de steder man skal have nogen liggende... Nå, men nok om det... Rigtig go' lørdag aften....med eller uden briller.


Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...