En stor TAK

Til Elisa med bloggen Kreaman, der har valgt RAV OG KRAT som modtager af denne fine award.
Skynd dig at kikke på hendes blog, hvis du holder af hverdagsglæder og kreative sysler.



Som modtager af denne award, følger der nogle regler med:

1. Man skal linke til den, man har fået denne award af.
2. Man skal sende en award videre til 5 bloggere, der har færre end 100 faste læsere.
3. Man skal svare på 5 spørgsmål.



Spørgsmål 1.
Hvorfor begyndte du at blogge :

Det spørgsmål har jeg også tit stillet mig selv, for jeg kendte intet til denne verden. Nu hvor jeg befinder mig i blogland, kan jeg slet ikke forstå at jeg har kunne undvære det.

Spørgsmål 2.
Hvilke blogs følger du :

Jeg følger dem, hvor jeg bliver inspireret. Dette gælder inden for det kreative, humoristiske og ganske almindelig hverdag.

Spørgsmål 3.
Favoritfarver :

Jeg har en stor kærlighed til røde nuancer, men i garderoben hænger der mest sort, hvid og blåt.

Spørgsmål 4.
Favoritfilm.

Holder af mange genre, så den er svær...
Jeg har lige set Kongen Store Tale, og den var bare super go'.

Spørgsmål 5.
Hvilke lande ville du helst besøge og hvorfor :

USA
New York for dens alsidighed og mange kulturelle muligheder.
Hawaii for dens smukke natur.
GRØNLAND
Natur, is og små bygder.


...og nu til det store øjeblik, hvor jeg tildeler en award til disse 5 bloggere: 


Nyt herfra
Dyrberg
Fru Øvig
Tinas blog
Loppes ting og sager
Små hverdagssysler


Jeg har luret på jeres blog, og tror ikke at I er awardfrie...skulle jeg tage fejl, så beklager jeg
DYBT fejlen. (Ups, jeg tror sørme at der smuttede en mere med i puljen)







Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...