Cyklen

Et samlerobjekt for mig. 

Min første cykel (3-hjulet) var køkkenblå med brunt sæde og fælge...retro ville nogen nok kalde den i dag. 

Der var altså noget specielt over det at skulle have en "ny" brugt cykel. Aviser blev studeret grundigt, og spændingen var stor, når man skulle ud og besigtige vidunderet. 




En af cyklerne var en minicykel, der fik en lækker turkisgrøn farve og fulgte mig igennem flere år. Jeg var helt forelsket i den, og vi havde nogle skønne ture sammen, både på vejen og i lygtepælen. Ja, den er go' nok...for meget fart på ned af bakken, og så op og "hænge" på lygtepælen...en uforglemmelig oplevelse.

I dag har vi stadig en minicykel i familien, der er ejet af min mor. Jeg låner den en gang imellem, så jeg kan holde minderne i live.

Go' tur til alle Jer derude...


Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...