Ein bisschen frieden...

eller på dansk....en smule fred

 - kunne være temaet for aftenens melodi grand prix. Her er alle melodi-genre, lydsammensætninger og mangfoldighed i højsædet. Jeg må indrømme, at jeg ikke er den store fan af dette show, men at underholdningsværdien er stor, når min mand sidder og holder sig for ørerne. 



I min barndom, var det nærmest nationaldag
når melodi grand prix'et blev afholdt. 

Alle talte om det, havde meninger om det.... og lagde planer for dagen med afstemningslister, go' mad og høj stemning. I dag opdager jeg det via medierne, men ikke så meget i min omgangskreds...måske det stadig er helt vildt populært derude i lille Danmark, og at jeg bare ikke har opdaget det endnu ?

Så kære blogvenner derude....her kommer den





Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...