BLOGTRÆF

LEDREBORG

Så kom dagen, hvor jeg skulle møde andre ligesindende og dedikerede bloggere. 

En konvoj af biler hele vejen ned til slottet. Parkering i kløvermarken. 
VIP entre... (følte mig som en dronning på den røde løber), og så endelig ankomst
hos LLL & Co.'s flotte stand.



Flot dækket op til blogtræf af både Loppe og Lisbet - en stor tak til jer begge to...
Hilse på alle bloggerne...udveksle "hvem er du", "hvad hedder din blog" og meget mere...- super hyggeligt.




Uhmm...den ASTI smagte himmelsk, og på tom mave kan man jo godt blive lidt "svimmel".
En stor overraskelse var det, da jeg vandt dagens GIVE AWAY -
tusind tak for den fine præmie.

Jeg måtte da også lige shoppe en af Lisbets (LLL & Co.) søde og sjove chimes
...har altid ønsket mig en lyserød ko.




Efter knus og kram, og en go' fornemmelse i maven
vandrede vi videre ud i den grønne skov.



og ned af alléen




Hvor svampene er store i år


prismærkede til og med...

og pølsevognen næsten ligner sig selv




Blomsterne er smukke




men ikke til at plukke, da naboerne er ramsløg 
(ramsløgs-politiet er altid lige i nærheden)

Alt i alt en dejlig dag på Ledreborg.







Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...