Hvad man ikke hører hos frisøren...

I går var det tid til cut and move, og jeg var da også helt klar til mit regelmæssige wellness-ophold i frisørstolen med Happy Hour af varme drikke uden spiritus.




Efter de indledende runder med, hvilken cut ønsker du 
og lidt small talk med min søde frisørveninde, hører jeg 
"JAMEN, er det ikke!
og gamle dage begynder at udleve sig for mine øjne.

Vi finder hurtigt melodien imellem sølvpapir 
og dårlig hårdag...kan du huske...

hende med læbepomaden

ham med politikerdrømme

de store julegaver


"forresten var du ikke"

lækre buffeter

jobstatus

 og jeg kunne blive ved...


Hvorefter der er afgang med....

"det var super hyggeligt", 
...vi ses måske ved næste frisørbesøg" 

Livet går videre, og små 20 år blev
 indhentet på 1,5 time...

Alt i alt en dejlig dag med "nye" bekendtskaber.




Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...