AWARD...WHAT

Indrømmet....jeg har set disse awards hos andre bloggere, men har aldrig selv troet at jeg skulle blive modtager af én. 


Den alsidige blogger

En stor tak til Lisbet fra Babushka & Co. for at have udvalgt min blog til denne award.


Begrundelse: Crazy and different, 

kunne ikke være bedre, da jeg som sådan ikke har noget tema for bloggen, men kan finde på at skrive om hvad som helst og gerne med en snert af humor. Jeg har ingen drejebog, men følger min intuition, passion og mavefornemmelse for hvilke indlæg jeg vil poste.

Ideen bag denne award, er da også ganske god:
tak den person, som gav dig denne award B
- nominer selv 15 andre bloggere B
- informér disse bloggere B
- og til sidst....


...fortæl 7 ting om dig selv, så her kommer det....

JEG...
* har fornyelig opdaget, at jeg kan holde mig længere vågen om aften, hvis jeg ikke ser TV.
* har en passion for radioprogrammet GIRO 413, hvilket min mand aldrig tilgiver mig.
* elsker bloodsucking serier/film som TRUE BLOOD, VAMPIRE DIARIES og TWILIGHT.
* er utålmodig og benytter ofte ordet "NU" fremfor "SENERE", når jeg har sat mig et mål.
* har et walk-in-closet, der trænger til kunstigt åndedræt.
* har 2 undulater, der kan få tinnitus til at virke som skøn musik.
* samler på cykler, men kører mest i bil.



Med hensyn til de 15 andre, så starter jeg med....

AVEKATTEN - for søde hæklerier og uglepassion
FRK. NIELSEN - for hudløs ærlige hverdags-beretninger
LYKKES - for kreative indlæg og skøn glaskunst.
VIDUNDERLIGE UNIVERS - for kreativitet og humor.
PIF PAF PUF - for det grønne univers og inspirerende hækling.
KISSER LAPTERN - for dejlige hverdags-billeder og broderi-genbrug.

HASTVÆRK ER LASTVÆRK, så resten kommer senere....

Hvis I ikke allerede kender disse bloggere, så take a peek...




Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...