I skulle bare vide

Så er den her...et godt tilbud fra Føtex til kr. 169,-



Hvad er det med de krimier, jo mere uhyggelige jo bedre. Hele genren har nærmest fået et boost inden for de seneste år, og jeg kan dårligt huske at der har været så mange krimi forfattere som nu. 

Nogle gange har jeg tænkt...åh, bare det var mig der kunne denne kunst. Nu giver jeg det dælme en chance, så kære blogvenner her er min ;-)

MINDET

Hun havde hjertebanken, da hun åbnede kufferten. Hvad ventede der hende efter så mange år – gode eller dårlige oplevelser – var de mon stadig lagret langt inde i hendes sinds dybe ugrundelig mørke – tankerne der forblev usagte eller var der håb endnu.

Tiden havde været hende barmhjertig, og glemslen var en kær ven, men solen fra vinduet skinnede så smukt ned i kuffertens dyb, så den ubærlige stank af indelukkethed og fortid fik hende til at glemme et øjeblik, hvilke minder der ville blive vækket i hendes sind.

Gulnede avisudklip fangede hendes øjne, og da hendes hånd berørte den fine glasdukke faldt der en gammel nøgle ud af dukkens lomme - et kort øjeblik var det som om hun var tilbage i skoven, hvor hendes mor havde pustet på hendes lille finger, efter hun var faldet over en sten.

Hun mærkede en varm og kærlig fornemmelse i sin krop, når tanken faldt på hendes mor – vendte sig mod vinduet og råbte ”hvem var din fjende mor?”



Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...